PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

Fundació Vallviva informa els usuaris de la seva pàgina web vallviva.cat a través d’aquesta Política de Privacitat sobre el tractament i protecció de les dades de caràcter personal dels usuaris que puguin ser recaptats mitjançant la seva navegació o contractació de serveis que realitzin en aquest portal. L’ús d’aquesta web per part de l’usuari comporta l’acceptació per la seva part d’aquesta Política de Privacitat.

Fundació Vallviva adopta les mesures necessàries per a garantir la seguretat, integritat i confidencialitat de les dades conforme al que s’estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquests, i en allò no previst per aquest per la Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei orgànica de Protecció de Dades, i la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic.

Mitjançant els formularis de registre del present lloc web o l’enviament de correu electrònic es recullen i tracten dades personals de cada usuari que són necessaris per a la gestió i manteniment d’alguns dels serveis prestats i el tractament dels quals es regeix per la present Política de Privacitat.

[Arran de l’aplicació del Reglament General de Protecció de Dades se suprimeix l’obligació de notificar fitxers a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades per a la seva inscripció en el Registre General de Protecció de Dades, de manera que deixen d’estar operatius els sistemes de notificació de fitxers tant a través del formulari NOTA com a través de l’enviament de notificacions en format XML. Aquesta obligació de notificar fitxers se substitueix a partir del 25 de maig de 2018 per elaborar un registre d’activitats de tractament que haurà de contenir la informació assenyalada en l’article 30 del citat Reglament].

RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES DADES PERSONALS

El responsable del tractament de les dades personals que l’usuari faciliti en accedir i utilitzar el lloc web, és, en qualitat de propietari, Fundació Vallviva, amb NIF/CIF G09769183, amb domicili social en Finca Les Brides i correu electrònic info@vallviva.cat.

Fundació Vallviva es compromet a aplicar les mesures de seguretat informàtica previstes en la normativa citada prèviament, amb l’objectiu d’impedir l’accés o ús indegut de les dades, la seva manipulació, deterioració o pèrdua.

DURADA DE L’EMMAGATZEMATGE DE LES DADES

Fundació Vallviva, com a responsable del tractament, es compromet a emmagatzemar i gestionar les dades personals i informació recollida mitjançant aquesta pàgina web amb la deguda confidencialitat mentre es mantingui la relació professional sorgida i la persona interessada no sol·liciti la seva supressió, i si és el cas, per un termini no superior a 5 anys, a comptar des de la finalització de la relació comercial establerta entre l’usuari i Fundació Vallviva. No obstant això, el responsable del tractament podrà conservar, degudament bloquejats, les dades per a atendre possibles responsabilitats administratives o jurisdiccionals.

FINALITATS DEL TRACTAMENT DE DADES

Les operacions, gestions i procediments tècnics, ja siguin realitzats de manera automatitzada com no automatitzada, que possibilitin la recollida, emmagatzematge, modificació, transferència i altres accions sobre dades de caràcter personal, tenen la consideració de tractament de dades personals.

En Fundació Vallviva tractem les dades personals que l’usuari ens facilita a través de vallviva.cat amb la finalitat d’incloure’ls en l’agenda de contactes, gestionar la relació comercial sol·licitada i utilitzar així aquesta informació com a mitjà de contacte d’aquesta empresa. A més, el tractament d’aquestes dades recaptades també implica gestionar l’enviament de la informació que ens sigui sol·licitada i poder respondre a les consultes o qüestions que l’usuari remeti a través del lloc web, facilitant al seu torn als interessats les ofertes de serveis que siguin del seu interès

Els camps dels registres s’han d’emplenar obligatòriament perquè Fundació Vallviva pugui complir amb les finalitats esmentades amb anterioritat.

L’usuari pot oposar-se a l’enviament de comunicacions comercials en qualsevol moment mitjançant l’enviament d’un missatge de correu electrònic a l’adreça indicada supra línies.

LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES DADES

El tractament de les dades personals que proporciona l’usuari es realitza sobre la base de les següents bases jurídiques que legitimen el mateix:

La contractació de serveis de Fundació Vallviva i l’execució de l’encàrrec professional sol·licitat, els termes i les condicions del qual es posaran a la disposició de l’usuari de manera prèvia a una eventual contractació. Per a poder dur a terme aquesta relació professional sol·licitada, l’interessat està obligat a facilitar les seves dades.

El consentiment lliure, específic, informat i inequívoc, ja que després de la lectura de la present Política de Privacitat l’usuari queda informat i, en cas d’estar conforme, pot acceptar-la mitjançant una declaració o una clara acció afirmativa, com el marcat d’una casella que es disposa a aquest efecte.

En el cas que l’interessat no faciliti les citades dades o aquests siguin erronis o inexactes, no podrem atendre la seva sol·licitud, resultant impossible proporcionar-li la informació sol·licitada o dur a terme la contractació dels serveis. Per tant, el responsable del tractament Fundació Vallviva, quedarà exonerat de tota responsabilitat que pogués derivar-se de la no execució de l’encàrrec professional o de les conseqüències que es derivin d’aquestes informacions inexactes o errònies.

COMUNICACIÓ DE DADES

Amb caràcter general Fundació Vallviva [nom de l’empresa] no comunicarà aquestes dades personals a tercers, amb l’excepció que la prestació d’un servei impliqui la necessitat d’una relació contractual amb un encarregat de tractament i això sigui estrictament necessari per a gestionar i mantenir la relació entre l’usuari i l’esmentada empresa, prèvia autorització expressa per part de l’usuari. Això es farà només durant el temps imprescindible per a possibilitar l’execució del contracte per encàrrec, i en les mateixes condicions i amb les mateixes responsabilitat que se li exigeixen al responsable. Una vegada finalitzat l’encàrrec, l’encarregat del tractament retornarà al Responsable les dades personals i suprimirà qualsevol còpia de la qual disposi.

D’altra banda, només tindran dret a accedir a aquestes dades personals els tercers amb els quals Fundació Vallviva tingui una obligació legal o contractual de facilitar-los, entre els quals s’inclouen, per exemple, el Defensor del Poble i Jutges i Tribunals interessats en els procediments relacionats amb les reclamacions presentades.

DRETS DELS INTERESSATS

L’usuari podrà exercitar en tot moment, en els termes establerts en la legislació vigent, els drets d’accés, rectificació o supressió de dades, sol·licitar que es limiti el tractament, oposar-se a aquest, sol·licitar la portabilitat de les seves dades, així com revocar el consentiment prestat, drets reconeguts en el citat Reglament General de Protecció de Dades o Reglament 2016/679 així com en la Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals. L’exercici d’aquests drets pot realitzar-lo el propi usuari dirigint-se a Fundació Vallviva en l’adreça de la seva seu social indicada anteriorment; a través de l’enviament d’un correu electrònic a la següent adreça info@vallviva.cat o a l’adreça postal Carrer Avellana núm. 6, 17178 – Les Preses (Girona)

Per a l’efectiu exercici d’aquests drets, l’usuari haurà d’acreditar la seva identitat facilitant el seu nom i cognoms, fotocòpia del DNI o document identificatiu equivalent que acrediti la seva identitat, petició en la qual es concreti la sol·licitud, adreça a l’efecte de notificacions, i data i signatura del sol·licitant.

Així mateix, l’usuari podrà reclamar davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (Autoritat de Control competent en aquesta matèria), especialment quan no hagi obtingut satisfacció en l’exercici dels seus drets, mitjançant escrit dirigit a la mateixa, C/Jorge Juan, núm. 6, 28001 – Madrid, o registre electrònic de l’AEPD. Dades de contacte del DPD: dpd@aepd.es.



Privacy Preference Center